Studium ve dvojitém výkladu karet
Přišla ke mně slečna Iveta, měla několik týdnů před sebou důležité zkoušky ve škole, zkoušek se bála, chtěla se výkladem karet dozvědět, jak je zvládne
V kartách bylo vidět, že se učí dostatečně, chytrá je také, jen sebevědomí jí chybí. Hledala jsem důvod, proč se ojí, že by to nezvládla, když má všechny předpoklady k tomu, aby bylo vše v pořádku. Hned se jako důvod vyloupnul její otec, hodně dominantní, kterému se nedokázala zavděčit. Měl představu, že jej bude následovat ve studijním oboru, ale ona si vybrala něco úplně jiného. Takže otec jí to sebevědomí dost srážel.
Řekla jsem jí, ať se nebojí a dala jsem jí k výkladu i kamínek pro štěstí, aby ho měla u zkoušek při sobě.
Asi o měsíc později přišla na výklad paní Veronika, zeptat se na dceru. Měla obavy, zda dcera dodělá školu.
Když to čtete, nejspíše vám hned dojde, to, co mně došlo asi po patnácti minutách výkladu. Karty mluvily prakticky totožně jako u slečny Ivety o měsíc dříve. Vypadalo to jako dost velká shoda okolností, včetně dominantního otce, který nechce dceru nechat žít po svém. Tak jsem se paní Veroniky zeptala, jestli u mne náhodou její dcera nebyla před pár týdny. Prý ano.
Slečna Iveta samozřejmě zkoušky udělala, vždyť je to chytrá mladá dáma.